Alla inlägg under december 2009

Av madelene - 29 december 2009 21:54

sittter o kollar på filmen When a man loves a women..... Älskar denna film så sjukt mkt.... sen är det ju inte helt fel att Andy Garcia är så jävla underbar och sexig och grymt snygg...MUMs!!!!  

Av madelene - 16 december 2009 10:40

Denna ring är sååååååå fin önskar mig denna...(om du läser detta min Robert)

  


Jag har denna ring som jag fick av mina bästa vänner då jag fyllde 30år(känns som igår)*S*..... Älskar denna ring och den betyder  mkt för mig,eftersom jag fick den av er plus att den är skitfin...

  

Av madelene - 16 december 2009 10:26

Skulle jag ngngång i livet bli lebb så e hon nog fan bli min drömtjej...

Hon e lite små bränd,men absolut en grym affärskvinna...


Hon har mkt en annan skulle vilja ha... Go Katie,du e grym på ditt sätt.


        

Av madelene - 16 december 2009 10:01

Ja du lilla Tiger woods vad ska man säga? Jag hoppas för allt i världen att Elin tar sitt förnuft till fånga och lämnar dig,vad e du att ha..sekunden du stoppade dicken i en annan kvinna så förlorade du all din värighet.. Otroghet är lika med brutet förtroende på livstid.. och utan förtroende till den man älskar kan man inte leva tillsammans,så resonerar i alla fall jag...

Hur mkt jag än skulle älska den jag levde me om han skulle vara otrogen mot mig så kan han fet glömma mig i sitt liv..även om han hade miljoner.

Jag menar det finns ju inte längre ngt att bygga på,respekten och tilliten är ju så gott som död...


så hoppas du blir lämnad och att dicken på det ruttnar av...


  

Av madelene - 16 december 2009 09:42

  


Läste nyss aftonbladet,om mamman som slagit sina barn.. 1 år och 2månader fick hon bli inlåst,alltid ngt men en sån F***a ska sitta inne bra mkt längre..Att man som mamma kan neka och påstå att det är deras pappa som manipulerat barnen till att hitta på att säga saker om henne.. Jag hoppas verkligen att resten av ditt liv kommer bli så motigt och plågsamt.och att du kommer må skit tills du dör.


Sätter man ett barn till världen så har du ett ansvar för resten av ditt liv ,du ska vara en bra förebild,ge dom den bästa synen på vad livet innebär och va den har att erbjuda.. Man kan väl för fan inte kränka och slå ett barn..


Lyssna alltid på ett barn som berättar om jobbiga situationer!

Hoppas ni tre syskon har det bra hos er pappa nu,och att er framtid ser ljus ut,önskar er allt gott...

Av madelene - 15 december 2009 21:54

Taskig fantasi jag vet ,men båda grabbarna får denna mob i en klapp under granen...

en avklarad,vad fan köper man sen?? hjärnan kokar över då man ska ens börja fundera...ZzzZZzZZzzzzz,me dont like chrismas time.....


  


men jag vet att killarna vill ha denna... så denna va ju inte så svår att tänka ut..


till helgen blir det resten,så man kan sega dagarna innan jul sen...


Av madelene - 15 december 2009 20:28

 

 

                                           JAG OCH MIN SUPER LÄCKRA POJKVÄN

 

           

 

                                  SMÅ PRUTTIGA SOM VANLIGT  ..................

Av madelene - 14 december 2009 09:48

Och man hinner inte med ngt,har inte köpt en enda julklapp än..Inte bakat ngt heller för den delen,känns smått meningslöst igentligen eftersom jag inte har killarna på jul.. Men dom har blivit så stora ,så fort man nämner bakning av lussebullar ,pepparkakor o pepparkakshus så får man bara ett SNARK.. Mysigare då dom va små då blev det en sån underbar upplevelse att tillsammans med dom förbereda julen..  


nu suger julen ganska kraftigt..det enda jag önskar mig är SNÖ,sen e jag nöjd!

Presentation

Omröstning

Kenza el Kisse vilken är din favvo bloggare av dom?
 Kenza
 Kisse

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok....


Ovido - Quiz & Flashcards