Alla inlägg under november 2008

Av madelene - 4 november 2008 21:29

jag kan bli så riktigt trött på saker o ting,synd bara att man inte kan skriva eller tala öppet vad man känner,har man en åsikt så kan man bli kallad för ett väldigt starkt ord....jag säger bara så här,Carl Hamilton  jag håller me dig..De flesta tar seden dit de kommer, eller försöker åtminstone ödmjukt att göra det..

Det är ju skönt att tre muslimska tjejer får ett tv-program.De är födda i Sverige och ser Sverige som sitt hemland men har definitivt åsikter om hur en del saker och ting fungerar i det här landet. Det finns förhållanden som gör dem upprörda och arga - ibland konfunderade och roade. I Halal-tv gör de nedslag i den svenska verkligheten, med humor och med allvar.

Undra om tre nasister skulle få ett tv-program där dom oxå kan sitta o ha åsikter om hur saker o ting fungerar i det här landet.I dont think so...

Jag blir bara så fruktansvärt less på allt daltande,bläää!!!!!!!!!!


hejsvejs

Av madelene - 3 november 2008 12:40

Ojojoj Kruella (morsan alltså) fyller 60 år och som vanligt tar man på sig och håller i överaskningspartyt som vi tänker ha för henne..Just nu lutar det åt att göra en Texmex buffe med massor av gottigott...och gästlistan är skriven,nu ska man bara ringa runt till allt folk...phuuu,mer jobb en va jag trodde men allt går om man bara vill..men det svåraste är vad i hela fridens namn köper man till sin mamma som fyller 60år som typ redan har allt?

Presentation

Omröstning

Kenza el Kisse vilken är din favvo bloggare av dom?
 Kenza
 Kisse

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok....


Ovido - Quiz & Flashcards