Alla inlägg under oktober 2009

Av madelene - 23 oktober 2009 14:42

  

Har storshoppat på blocket denna vecka,super fina möbler med bra kvalite,fick ett helt nytt vardagsrum för 1300 spänn...helt underbart...

  

TV-BÄNKEN gick på 200spänn + 200kr för stålbenen på ikea

  


SOFFAN gick på 300 kr

  


FÅTÖLJEN  köpte vi 2st av 150kr st

  

Bordet blev nytt från ikea 299kr..


Så nu e man glad över att ha slängt dom gamla sofforna man hade hemma!!!!!

Av madelene - 9 oktober 2009 13:28

idag är det exakt  13 742 dagar som jag funnits ,känns lite men jag e född  720224

Av madelene - 9 oktober 2009 13:11

Om din dator kan läsa dina tankar


http://roligatest.blogspot.com/2007/12/roligt-test.html


helt sjukt!!!

Av madelene - 9 oktober 2009 11:26

Jag har ju varit sjuk i 2veckor så min o robbans 5års dag blev inte så firad,men ikväll ska vi ta det...det va den 25 sep som vi hade varit tillsammans i 5år..shit va tiden går fort..Älskar dig gubben...


  

Av madelene - 8 oktober 2009 15:22

Köper en T-shirt till mannen min i julklapp... den e ju så kult ..

Köper en till mig själv oxå,kan inte låta bli,slår in den i tomte papper och skriver på den "till Madelene Önskar Tomten"...

Om ni är sugna så gå till denna webb sida där kan du/ni köpa den...

http://www.suntrip.se/


lägger in en bild på tröjan då jag kommer hem,går inte från denna skit dator på jobbet...


här är bilden

  


kjam kjam






Av madelene - 5 oktober 2009 09:24

Det har varit en helg,fast jag varit sjuk,det vägrar ara att släppa..

I Lördags fick jag för en gång skull på över säkert ett halvår ha älsta sonen hemma eftersom hans tjej åkt till

Califonien,Markus kommer hem på lördags runt 14-tiden väldigt väldigt tyst e han,för normalt går käften i ett..då visar det sig att han varit o pieracat tungant han sagt att han funderat på att göra,men jag trodde aldrig i helvetet att han skulle göra det..

Så nu e det sååååå synd om honom,han saknar tjejen och tungan e uppsvullen som en ballong..

Men det e nu som jag tycker det nästan e som bäst,han e hemma,han e lugn,han kan inte prata(vilket leder till inget bråk mellan honom o mig) så han satt i soffan med mig o robban hela lördagkvällen o kollade fotboll och va hur mysig som helst( markus HATAR fotboll)...Dom andra grabbarna va soft hela kvällen dom oxå och gjorde sitt..

  


Söndag: vaknade hade skit ont i halsen  och hade haft en natt från helvetet..vaknade med kramper i magen satt på muggen hur ofta som helst,hade feber toppar  så jag visst inte om jag skulle börja gråta bara för att jag ej orkade me ngt alls...

Men men tog en Ipren som jag left på i nästan 2veckor nu.. efter 20min så känner man sig ngt mänsklig igen..

Så jag o robban bakade vanlijbullar,och mamma kom på besök,det va trevligt för henne har man ju inte träffat sen sundsvall brann...Resten av dagen bestod av att kolla på tv fotboll,fotboll och åter fotboll...



Kjam kjam

Av madelene - 1 oktober 2009 11:43

Idag kommer mammas Pojke hem till mig*S* han hatar då jag säger"mammas pojke"men det skiter jag i..Jag brukar säga till honom att även då jag e 85 bast och han e 65år så kommer han vara Mammas lilla pojke..Men jag säger det mest för att reta honom,han e ju en tonåring nu,skaffat tjej och allt.. så nu e man ju inte direkt etta på hans tycka om lista längre,men jag tar det *L*,jag har ju den andra sonen fast han e tonåring oxå ,så  vet jag att jag toppar tycka om listan där..(än så länge)*


Älskar er båda över allt annat på jorden!




Markus "mackan" 17 år

  


Nicklas "Nickis" 13 år      och brorsan igen        Mackan

     


Av madelene - 1 oktober 2009 11:17

jag vet inte va det är ,men hur jävla blåst får man vara ?

Jag förstår hela hennes mentalitet,jag menar att suga av sin man för att han vaknar och vill det,så ska man göra det bara för att man är hans Fru,jag hajjar att hon tycker det är helt oki ,för är man lyxhora/lyxfru så måste man ju göra ngt viktigt för att få sin månads inkomst.

Och det e ju riktigt skönt att som svensk kunna säga att Anna nu är amerikans medborgare(inte ens dubbla medborgarskap,utan endast amerikansk),så man inte blir ihop knippad över att alla svenska e blåsta

Tack Anna för den otroliga tjänsten du gjort för oss alla svenskar.

  


Presentation

Omröstning

Kenza el Kisse vilken är din favvo bloggare av dom?
 Kenza
 Kisse

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok....


Ovido - Quiz & Flashcards