Alla inlägg under oktober 2008

Av madelene - 29 oktober 2008 19:25

Jaha,då kommer kylan och allt skit tillsammans med den..

Har fått ont i halsen,feber och värk i hela kroppen..bläää ska försöka gå till jobbet i morgon fast jag igentligen säkert inte kommer orka,men det handlar bara om 4timmars jobb...så jag får pina mig igen dom få timmarna ....

Av madelene - 17 oktober 2008 12:13

 Äntligen fredag och helgens aktiviteter sätter igång..satte mig ner en stund för att läsa aftonbladet och blir så irriterad på vissa utlåtanden som "kändisar" gör..Här har vi en smart ,snygg tjej som jag uppfattat har hjärna,men ibland undrar man om hissen går ändå upp på henne..Jag menar hon snackar om att hon säger va hon tycker,och det är väl bra,men är man mänsklig så har man en liten plats i sitt hjärta som kallas att känna empati för andra människor..Jag tror alla har det,vissa har bara riktigt jävla svårt att gräva fram det ur sitt lilla hjärta som dom har.

Att komma med dumma personliga kommentarer  i media om helt oskyldiga människor är riktigt lågt,antingen har det med att man har egen riktig dåliga självkänsla eller så e man grymt mediakåt.

Katrin verkar vara en hård tuff tjej som låter skitsnack om henne rinna av som vatten eftersom hon e van,frågan e kan hon leva med sig själv i ensamna stunder..I dont think so.. Skit samma du har skitit i det blå skåpet nu gumman,skönt att du själv säger att du inte vill vara en förebild för ngn annan,för gud hjälpe oss om du va det!

Av madelene - 9 oktober 2008 15:35

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,har hittat en perkeft maskin för mitt gäddhäng..har t.o.m döpt den till gäddhängsmaskinen..Det kommer bli kanon,Nu ska skiten bort,är 100 % inställd på att få bort både det ena o den andra hänget på kroppen..Känns skönt, jag gillar vårat nya gym inte ngr översittare som har vigt sitt liv åt att gymma i 20år och som har kroppar man kan döda för..(beundrar dom,men tål dom inte)..

Både jag och Robban blev ganska så illamående av att springa på springbandet igår,märks att vi är amatörer..Vi tar det nog mer försiktigt nästa gång *S*


Kjam Kjam

Av madelene - 8 oktober 2008 15:15

Hej hej.. Oj va jag behöver hjälp... Jag ska färga mina ljusbruna stövlar som e i skinn men vet ej hur jag ska gå till väga.. kan man köpa ngn speciell färg för att färga mina stövlar me? eller måste jag gå till ngn svindyr skomakare??

Jag tänkte färga dom i svart,så själva färgen kan ju inte vara så svår.

Men nu har jag frågat mina närmsta vänner,men ingen av dom har ngt svar.

Vore super tacksam om ni kunde komma med lite förslag om hur jag ska göra...


kjam kjam

Av madelene - 3 oktober 2008 14:14

Skönt med fredag o helg,Eller? Fast med helgen kommer många plikter,inte så att dom e jobbig men helgledigheten blir ju inte direkt ledighet om man så säger... Idag e det bandyträning fram till kl 19 så man e ju inte hemma förrens kl 19.45..sen imorgon bitti är det samling kl 8 för match..jippi,riktigt super duper spännande att gå upp kl 6.30 en lördagsmorgon..det enda som gör det hela positivt är att det är det bästa som finna att kolla då sonen spelar matcher.

Ikväll blir det Fläskotlett med potatis..Yummmiiiiiiiii,gott gotti gott gott,sen då man fått i sig maten ska man njuta av fredagskväll,och hur lätt e det då man ätit gott och druckit gott och känner sig 20 kilo tyngre*Skrattar*..

Idag kom min syrra förbi mig på jobbet,vi har väl suttit och babblat en massa skit i 2 timmars tid,Inte ofta vi träffas så det va kul att få babbla av sig och garva lite....


Nä,dax att göra lite nytta på jobbet nu.. hej så länge

Av madelene - 2 oktober 2008 13:49

Goddagens!

Igårkväll hände ngt riktigt kul som jag måste skryta med..

Min underbara pojkvän är totalt galen i fotboll,och med sånt kommer stryktips,oddset,lången och fan vet jag vad allt heter,hur som helst igårkväll skulle han göra en så kallad "lången"(man ska tippa ngr matcher så ska alla gå in o man vinner pengar).. Han sitter där o finular till slut får han ihop 4-5 matcher och satsar 100kr som kan ge typ 1800/2000 tusen kronor om alla matcherna går in...han frågar om jag ska köra en lången oxå,men jag har noll koll på lagen,men tänker va fan jag provar,men 100kr tycker jag är för mkt,så jag säger till honom 50kr räcker,sen sitter jag o kollar in olika matcher vad jag kan spela på(kände mig som värsta proffset*S*)Det jag vill komma till är att jag vann 800kr på min lången lapp,alla mina matcher gick in,medans min killes lången sket sig totalt..heheheheheh..så i framtiden så får han väl be mig om expertråd då det gäller att tipsa in matcher..Jag e bara för grym..

Av madelene - 1 oktober 2008 12:39

Hello..

Sitter o ruttnar på jobbet,dom nya ägarna tar över idag.Men dom har inte dykt upp än,Hmmm undra vart dom e!

Imorgon ska jag köpa mitt årskort på gymet, jag kommer bli värsta snygga bruden till sommaren (yeah right)!!! Önsketänkande...

Nä,det e bara dax att röra på sig lite,och varför inte passa på då dom precis har öppnat ett nytt fräscht gym i min huslänga..det återstår att se hur pass seriös jag kommer bli med träningen,vore kul att lyckas ngngång med nåt.

Nu blev jag nästan svettig av att skriva om träning o gymkort att jag måste ta en paus  med en kaffe o en cigg..kommer tillbax strax........................1minut...............
................6minuter......10 min.......... såå nu e jag tillbaka..Vilket skitväder ute,ska på fysträning på långholmen kl 17.30 men det känns som att jag kommer hoppas över det(jag ska ej ha fys utan sonen ska ha det)jag ska bara me och ta tid..

Vi åker hem o tar en tidigare middag istället,det blir mexicana gryta idag(personligen tycker jag Bläää om den middagen) men familjerådet har bestämt den middagen så det är bara att anpassa sig,en annan dag blir det ngt jag tycker e smarrigt som ngn annan i familjen tycker mindre om..


Ska på maskerad i oktober hos brorsonen och brosans fru..Gud så kul vi hade då vi skulle komma fram till vad vi skulle klä ut oss till *ASG*.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kenza el Kisse vilken är din favvo bloggare av dom?
 Kenza
 Kisse

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok....


Ovido - Quiz & Flashcards